BANG BANG ~

So .. Before Bed Time Tonight… This Online Tarot Person That Somehow Has Escaped My Banning Them All Altogether Popped Up On My feed to Tell Me Something About My Twin And Their Karmic.

It’s An Hour Message With A Sick Twisted Photo Of A Guy Holding A Woman’s Hand Behind A couch While A Close Chick Talks To His Face …

The Comments Are All About Chicks Weeping And What Not .

I Couldn’t Press Play And At This Stage Of The Game I Don’t Understand Those Who Would Indulge In Pain And Suffering When It’s The Vibration That Keeps The Karmic Around Anyway …

From The Comments I Read, Looks Like The Karmic Is Totally Obsessing Over The Real Twin Which Is SO DAMN GROSS! Get Lives The Two Of You ! Jeez! Wanna Be Together Keep Me Out Of The Loop ..

So Gross. Have Her Get A Life ! Honestly Those Dms Are Beyond Disappointing . They’re Just Ghost.

I Personally Am So Divine Disconnect Right Now It’s Wonderful. I’m Shit Proof So Please Keep Those Vibes As Far Away As Possible .

He Can Dream Of Me And Cry About Me In Silence If I’m So Hard To Reach ……… I Don’t Even Remember Which One He Was .. Oh .. Did I Ever Meet Him ?! Think I Met Myself And I Love IT ……

LOL ! At This Point Using A Chick To Get My Attention Or Get Me To React Or Respond Is So Yesteryear .. Want My Attention ? EARN IT ! Good Luck Making The Grade Dude .. You Downscaled HUGE And Are Down Where I Don’t Even See Or Feel You.

I’m All There IS!

Good Luck To All Twins In Separation Out There And Hit Me Up, Let’s All Go And Party It Out Away For Christmas ! LOL ! They Can Stay Punished By Their Karmics We’ll Be Hookin’ Up With Sum Hotties All Around!

HOHOHO ! HOLIDAY CHEERS TO ALL YO ~

WANNA HEAR THE REAL SECRET HERE . LOL .. THEY’RE NOT IN CONTROL OF THIS WHATSOEVER.. WE COULD WITH A SNAP OF A FINGER GET THEM TO LEAVE THE KARMIC AND COME BARKING AT OUR FEET ….

WHO WANTS THAT … LOL …. STAY PUNISHED DING-BAT. THAT’S MY GIFT TO YOU FOR CHRISTMAS. SANTA SAID IT’S RIGHT ACTION . LOL . OUT … GO . STAY AWAY ! JEEZ. ONE TIME SHE SPEAKS MY NAME SHE’S FUBAR . STICK A SOCK IN HER MOUTH. COME TO ME OR FUCKING STAY THERE AND DON’T GET YOUR TAROT CHICKS TO POP ON MY FEED ..

IF I EMAIL YOU DOESN’T MEAN I’M INTO YOU . OK? GET THAT THROUGH YOUR SKULL 🙂

IF I WERE INTO YOU I’D BE WITH . LOL . STAY AWAY. I’M ENOUGH AND I LOOK FORWARD TO MEETING MY TRUE LOVE ONCE UPON A LULLABY ………… POHLEAZE .. CUT THE CRAP YOU TAROT PEOPLE CUTTING THEM SLACK … GET A GRIP !